1. Γενική Δομή Ιστοσελίδας • Αρχική σελίδα παρουσίασης της Εταιρίας με σύγχρονο και φιλικό προς τον χρήστη σχεδιασμό. • Σελίδες στατικής πληροφορίας για την αποστολή, τους στόχους και τις δραστηριότητες. 2. Δυναμικό Περιεχόμενο • Διοικητικό Συμβούλιο: Ενότητα για ανάρτηση αποφάσεων και δράσεων, διαχειρίσιμη από τον διαχειριστή. • Ημερολόγιο Δράσεων: Εμφάνιση μελλοντικών δράσεων και εκδηλώσεων. 3. Σύστημα Μελών & Συνδρομών • Εγγραφή χρηστών με διαχείριση συνδρομών: Διαφορετικά επίπεδα πρόσβασης. Αυτόματες ειδοποιήσεις για ανανέωση συνδρομής. Δικαίωμα πρόσβασης σε αποκλειστικό περιεχόμενο για ενεργά μέλη. • Πληρωμή Συνδρομής. • Σελίδα login/εγγραφής. 4. Webinars & Βιβλιοθήκη • Ενσωμάτωση WebinarPress ή Easywebinar για: Ζωντανές διαδικτυακές συνεδρίες. Έκδοση Πιστοποιητικού Δυνατότητα αλληλεπίδρασης με εισηγητές. Βιβλιοθήκη για μαγνητοσκοπημένα webinars 5. Λειτουργικότητα Newsletter • Δυνατότητα εγγραφής χρηστών για ενημερώσεις. 6. Φόρμα Επικοινωνίας • Σελίδα με πλήρη στοιχεία επικοινωνίας. • Δυνατότητα αποστολής μηνυμάτων μέσω φόρμας. 7. Απόδοση & Ασφάλεια • Βελτιστοποίηση ταχύτητας. • Wordfence Security για προστασία από κακόβουλες επιθέσεις. 8. Testing & Ολοκλήρωση • Έλεγχος λειτουργικότητας (responsive design, plugins, ροές χρηστών). • Τελική εγκατάσταση στο hosting περιβάλλον του πελάτη.
WordPress Premium Theme (περιέχεται στην προσφορά) MemberPress Business (200€/έτος) WebinarPress (200€/έτος)
1. Μέσω Stripe ή Paypal ή Authorize.net (περιέχεται στην προσφορά) 2. Κατάθεση σε τράπεζα (περιέχεται στην προσφορά) 2. Άμεση σύνδεση με μία Ελληνική τράπεζα (+500€)
1. Η προσφορά δεν περιέχει UI design mockups ατα οποία απαιτούνται για την υλοποίηση 2. Η αγορά των Plugins γίνεται από εσας (με την καθοδήγησή μας) καθώς ανανεώνεται ετησίως
Οι υπηρεσίες υποστήριξης IT περιλαμβάνουν: Τεχνικά Ιστοσελίδας 1. Συντήρηση και αναβαθμίσεις συστήματος (πλατφόρμα, σερβερ, πρόσθετα, θέμα) 2. Εμπλουτισμός σελίδων 3. Προσθήκη νέων λειτουργιών Επιμέρους IT 1. Διαχείριση Domain Records 2. Δημιουργία και διαχείριση Email Accounts (Microsoft) Επιλογές Αγορά Υποστήριξης Για τις υπηρεσίες υποστήριξης σας προτείνουμε τις παρακάτω επιλογές: 1. Προαγορά Ωρών : Πακέτο 10 ωρών - 450€ (ελάχιστος χρόνος χρέωσης 1/2 ώρα) ή 2. Υποστήριξη on-demand: 55€/ώρα (ελάχιστος χρόνος χρέωσης 1 ώρα)
If you would like to join us and become a client then we’d be delighted to have you.
The project will commence upon receipt of your acceptance of this offer, along with a pre-invoice for 30% of the total agreed amount.
Payment Schedule:
1.30% Down Payment: A pre-invoice will be issued upon acceptance of the proposal, payable to initiate the project.
2.50% Progress Payment: A pre-invoice will be issued upon completion of Phase II: Development, before deployment.
3.20% Final Payment: A pre-invoice will be issued after deployment and project acceptance, payable within 5 days.
Please note that all pre-invoices must be paid within 5 days of issuance to ensure project continuity. Final invoices will be issued after each payment is received.